Blog d'una somiatruites

Hola!

Em dic Sílvia i m'agrada molt viatjar. He decidit titular aquest blog Diari d'una somiatruites, perquè em passo la vida somiant destins, visionant-me visitant meravelles de la naturalesa i meravelles creades per l'èsser humà... i sobretot, m'il·lusiono com una nena petita quan penso en conèixer països i cultures diferents. En ell només pretenc escriure relats sobre les vivències, els pensaments i sentiments que em sorgeixen durant els poquets viatges que vaig fent, en definitiva, la seva finalitat és de valdre'm com a diari viatger personal. 
Hyde Park, London, 2015
Aquest any 2017 em fa somiar molt i és que tenim planejats dos grans viatges: 

- El primer, i el més esperat per tots, és el retrobament amb la meva germana gran, l'Eva i el meu cunyat Carles. Ells estan vivint una gran experiència, juntament amb la seva gosseta Lluna a Brisbane. Cliqueu aquí si voleu visitar el seu canal de Youtube, en el que podreu veure com és el seu dia a dia a Austràlia
Ja fa 7 mesos que no ens veiem i tot i que la distància no és un obstacle, ens trobem a faltar... Però per sort els Reis Mags d'Orient ens van portar un REGALÀS: un retrobament de tota la família. 
La idea inicial era anar a visitar-los a Brisbane, però el fet de ser una família força nombrosa encaria molt els costos d'un viatge fins a Austràlia. Així que per motius econòmics vam decidir que el retrobament tingués lloc a un país del Surest Asiàtic. Desprès de barrejar varies opcions, el destí escollit va ser el País dels Somriures, Tailandia

- El segon viatge d'aquest any és molt especial i és que per fi (mai és massa tard) creuarem el "xarco" per conèixer la "Gran Poma". Aquest no serà un viatge familiar, sinó que serà un viatge amb la meva parella d'aventures, el millor company de vida... l'Aleix. Estem molt il·lusionats per poder visitar Nova York i taxar-la així de la nostra particular Wishlist Viatgera. 

Sílvia


Comentaris

  1. M'encantaaaaaa!!!! No m'aguanto per llegir les properes entrades i espero que n'hi hagi moltes més :)

    "No són les persones les que fan els viatges, sinó els viatges els que fan les persones." John Steinbeck

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Londres. Dia 2: Notting Hill, Covent Garden i Highbury!

Organitzció i pressupost viatge a Nova York (octubre 2017)