Dia 13 - Curset de cuina, Big Buda i la bogeria de Patong

Ahir a la nit vam decidir que avui no sonés el despertador, portem molts dies despertar-nos d'hora per aprofitar bé el dia i ja tocava poder fer una mica el ronsó. Tot i que el meu despertador biològic a les 7 del matí em tenia amb els ulls ben oberts ja.

A les 11 teníem el curset de cuina amb l'Eady. El curset ha estat molt entretingut. Hem aprés la recepta dels rotllets de primavera, els rotllets vietnamites, sopa de coco amb pollastre, el curry verd i el famossíssim Pad Thai. Desprès del taller ha arribat la millor part: menjar-nos-ho tot!! I la veritat és que tot estava boníssim.

L'Eady i el seu equip ens ha tractat súper bé. L'Anna Chen li ha fet un dibuix en mostra d'agraïment.

Estàvem molt tips i no hi havia millor pla que anar a pair-ho tot a la platja. Hem anat a Patong Beach on ens hem banyat amb crancs!

Dos germans catalans que hem conegut al hotel ens han recomanat visitar el Big Buda, una estàtua de Buda enorme que es troba a la cima del Nakkerd, des d'on es pot gaudir d'unes vistes genials de Phuket. Per sort els hi hem fet cas i hi hem anat.

Les vistes són una passada i ens han fet reflexionar molt sobre el terrible tsunami que va viure el Surest Asiàtic l'any 2004...

Hem arribat al hotel acolorats així que ens hem refrescat amb una Chang a la piscina. Ens hem passat genial jugant al STOP.

A la nit hem sortit a passejar pel centre comercial Jungceylon, que és una autèntica passada. També hem fet una volta (curta) per la zona boja de Patong: festa, discos, alcohol, sexe, etc.

Al ser la última nit hem decidit regalar-nos un capritxet. L'Aleix i el Carles han escollit una samarreta de futbol, la Chen un altre spinner, la Judit, la Irene i la mare la pedicura i la resta un massatge tailandès als peus. Jo m'he enamorat.

Hem anat a sopar a un lloc on ens han donat poc menjar i car i desprès hem passat pel 7 eleven (o 7up com diu la mare) a comprar un geladet. I cap a dormir! Demà toca matinar molt...

Entrades populars d'aquest blog

Londres. Dia 2: Notting Hill, Covent Garden i Highbury!

Organitzció i pressupost viatge a Nova York (octubre 2017)