Dia 7 - Un dia molt complert + Bogeria americana

Diumenge 8 octubre

Ahir no vaig poder escriure el blog perquè quan vam arribar a la habitació només podia pensar amb anar a dormir... 😅

El dia va començar plovent, així que vam decidir que la primera parada fos el Chelsea Market així ens refugiàvem de la pluja amb l'esperança que acabés de ploure. El Chelsea Market és una antigua fàbrica, de fet segons el que he llegit és el lloc on es van inventar les galetes Oreos, que ha sigut rehabilitada i on actualment s'hi pot trobar un mercat i oficines d'empreses importantíssimes com Youtube. Ens va encantar! A part ja estava ambientat per Halloween!

En una llibreria del mercat l'Aleix ha trobat el seu llibre preferit de tots els temps:

Molt apropet hi ha el High Line, unes antigues vies de tren situades a un nivell més elevat que han estat reformades,  oferint actualment un agradable passeig on es pot observar una altra panoràmica de la ciutat.

La següent parada va ser Greenwich Village, un preciós barri    molt bonic amb molt d'encant. Vam visitar el edifici on teòricament vivien els protagonistes de Friends.

Van dinar al Five Guys, una cadena americana d'hamburgeses molt típica, vam flipar amb la quantitat de patates fregides que et donen amb l'opció petita 🍟

Desprès de dinar, vam anar a Washignton Square, un plaça que molts reconeixeureu per la peli Soy Leyenda de Will Smith.

També vam anar a la plaça Union Square, on em va encantar veure com desconeguts jugaven a escacs.

I desprès vam anae a veure la mítica pista de patinatge sobre gel de Rockefeller que va ser inagurada ahir. Ens hagués agradat patinar, però costava 40$ (per Nadal encara és més car) i ens va semblar massa car. I vam berenar un pretzel, molt típic a EEUU.

Ja era hora de conèixer la nit americana! I el Jason i la Mercè, els millors amfritions que algú pot tenir, ens van deixar ben sorpresos. La primera parada va ser un local on vam fer una partida de xicos contra xicas al Beer pong... Ens vam fer uns farts de riure... Va ser genial...

Més tard, vam anar a un altre local, en el que després de unes cervesetes, sota la lluna de Nova York arreglàvem el món i reflexionavem sobre la vida, de com fa 10 anys endarrera mai haguèssim dit que algun dia la Mercè i jo acabaríem quedant a NY, de fils vermells, d'energies... i mil coses més. Només tinc paraules d'agraïment a la vida per tot el que em regala: la meva família, una parella com l'Aleix i amics com la Mercè i el Jason ❤️

Entrades populars d'aquest blog

Londres. Dia 2: Notting Hill, Covent Garden i Highbury!

Organitzció i pressupost viatge a Nova York (octubre 2017)