Dia 5 - Interpid, passeig amb creuer pel riu Hudson i Brooklyn Bridge

Divendres 6 octubre

M'he tornat a despertar a les 6 del matí, normal, tot i esforçar-me per no fer-ho, em vaig adormir a les 21:30 de la nit. A diferència de l'Aleix encara no m'he adaptat al canvi horari. Mai havia viatjat cap al oest i la veritat és que el jetlag m'afecta molt més que si viatjo cap al est. 

A les 8 hem anat a esmorzar: l'Aleix un bagel, jo una torrada, suc de taronja natural i de postre cereals. Estem viciadíssims als cereals americans! 



A les 9 hem sortit del hotel per agafar el metro, avui tocava visitar el Interpid. Un museu de aire, espai i mar ubicat dins d'un portaavions, que durant molt temps va ser actiu en l'exèrcit estatunidense, el Interpid que li dóna nom al mateix museu. Jo com a negada màxima de tot lo relacionant amb el món militar pensava que no m'agradaria però tot just el contrari, m'ha semblat molt interessant i he aprés moltes coses.

 

















Però no puc negar que la part més divertida ha estat la zona dedicada a la canalla. Anàvem com nens petits corrent amunt i avall, pujant a tot arreu! L'Aleix s'ha viciat a un simulador d'aterratges i feina rai per treure'l d'allí. 







Desprès hem anat a fer un creurer pel riu Hudson, no és alguna cosa que nosaltres faríem però al entrar al NYpass hem decidit aprofitar-lo. És una activitat molt guiri però les vistes són boniques. Tot i així, si aneu justos de temps és totalment prescindible. Per cert, ens ha fet reflexionar molt sobre l'aterratge que es va fer de emergència en aquest mateix riu l'any 2009...







Hem dinat un burrito enorme per dinar. Estava boníssim però no me l'he pogut acabar. Ens han costat 2 burritos i el beure uns 15€. Força bé. Continuem pensant que NY no és tan car com ens havien pintat, sempre i quan es vigili. Desprès de dinar hem anat a Times Square on m'he comprat unes sabates elegants, hem fet un instadirect amb la família i hem anat una estoneta a casa per estirar-nos. 

Ja descansats, ens hem posat rumb cap al Brooklyn Bridge. Les fotografies parlen per si soles. Ha estat molt màgic. No importava quantes vegades  hagis vist la panoràmica en fotos o pelis, veure-ho amb els teus propis ulls és increïble.





















Quan hem arribat al nostre barri hem anat a posar una rentadora a una lavanderia 24 hores. 



Un cop programada la rentadora, l'Aleix ha anat a comprar alguna cosa per sopar i jo m'he quedat esperant a que acabés el programa. Per matar el temps feia el postureta per instagram des de la lavanderia, fent la conya de que era 100% americano. Quan de cop, ha entrat un noi amb el braç sangrant cridant com un boig, vull creure que la ferida no era de bala, lo més curiós de tot és que tothom passava absolutament d'ell, menys jo que estava cagada de por... Per sort de seguida han arribar 4 agents del DPNY i l'Aleix. També una ambulància... Preocupada m'he quedat tambè pel que li costarà al xaval l'atenció sanitària... Sinceramente m'ha fet molt mal rollete... Tan que en pic ha acabat la secadora hem marxat escopetejats.

Ara ja som al llitet, demà arriben la Merce i el Jason i hem de descansar de valent. Bona nit❤️
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Londres. Dia 2: Notting Hill, Covent Garden i Highbury!

Organitzció i pressupost viatge a Nova York (octubre 2017)

Blog d'una somiatruites