Dia 3: Estàtuta de la llibertat, Wall Street, China Town, Little Italy i Top of the Rock.

Dimecres 4 octubre

Bon dia! Ahir vam anar a dormir amb una mica d'incertesa sobre on dormiriem els propers dies però el jetlag s'ha encarregat de que a les 4 del matí estigués tot sota control. Finalment ens quedarem a dormir al hotel que hem passat aquesta nit, és molt xulo i està encara més ben situat. A més,  És un pèlet més car que l'apartament però hem fet càlculs i tenint en compte que Airbnb ens ha de pagar una nit i que l'esmorzar está inclós, no ens surt gens malament, de fet hi sortim guanyant!! #LaPelaÉsLaPela

Nota: No dormim un a cada llit, és que estem esperant una sorpresa genial pel cap de setmana ❤️

Per cert, avui he provat per primer cop els bagels americans, fins i tot m'he posat una camiseta per la situación (és broma) i si he de ser sincera, ni fu ni fa.

Durant el matí hem visitat la famossíssima Estàtua de la Llibertat. A molts blogs he llegit que no val la pena fer l'excursió que amb el ferry gratuït és més que suficient per apreciar-la. Però nosaltres no podem dir el mateix, hem decidit anar-hi ja que anavem bé de temps i que ens entrava al NYpass, i la realitat és que ens ha agradat molt. Hem agafat l'audioguia i hem aprés moltes coses sobre ella i també alguna que altra curiositat. Què us sembla si us dic que es va prohibir a les dones anar a la inaguració de l'Estàtua de la LLIBERTAT? Molt irònic oi?

Nota: Quan estàs 5 minuts analitzant a quina persona li demanes una foto perquè sigui més o menys decent i la persona seleccionada et fa aquest cagarró:

L'excursió se'ns ha allargat i quan hem arribat al Battery Park era hora de dinar. Hem repetit Shake Shack! Mentres dinàvem hem estat reflexionant sobre els americans i és que la seva actitud i el seu caràcter ens han sorprès molt gratament. Sempre amb ganes d'ajudar-te, s'esforcen per comunicar-se amb tu, sempre amb un somriure i una broma preparada... La gran majoria són persones genials ❤️

Desprès de dinar hem fet una volta per la zona financera i Wall Street. Ens ha agradat regular. El que ens ha semblat més bonic ha estat el Stone Street, la llàstima és que estava buit, i el bonic és veure l'ambient quan està ple de "lobos" de Wall Street.

L'itinerari ha seguit per China Town i Little Italy. Ens han sorprés molt, sonretot el barri xinès ja que l'hem vist super autèntic i real, era com estar a Xina, a diferència de Little Italy que principalment són restaurants i botigues de souvenirs, ens ha donat més la sensació que es mantenia pel turisme.

Teníem entrada reservada a les 5:45 al Top of the Rock així que hem anat tirant... Quan hem arribat estava tota la planta alta, que és la millor perquè no hi ha vidre, plena de gom a gom... Així que ens hem quedat a la planta on hi ha el vidre... La vista és una passada igualment però les fotos no queden tan bé... A mesura que el sol es va ponen i la ciutat s'il.lumina la guerra comença, la gent es mata els uns als altres per fer la millor fotografia... Tant fins al punt que sembla que no observin amb els seus propis ulls la meravella que tenen davant...

I ara una mostra de realitat:

Quan s'ha fet fosc hem tornat al nostre barri que encara és més multicultural que l'anterior, és una passada veure com conviuen persones de tots colors i de diferents ideologies religioses. L'Aleix s'ha comprat dos racions de pitzza enormes per 4$, quan dic enorme significa que jo amb una hagués sopat, però el cos és savi i a mi em demanava fruita així que he sopat 6 kiwis i aigua tèbia amb un llimó exprimit, el meu remei super eficaç pel mal de gola.

Se'm tanquen els ulls mentre escric aquestes línes perquè arribem a casa cansadíssims... Sortim a primera hora del matí i tornem a la nit i no parem en tot el dia. Ens encanta 😍. Bona nit a tots!!

1. Cada dia espero l'entrada al treu Blog!! M'encanta com expliques els viatges!! Disfruteu molt!!