Escapada a Madrid II

El despertador ha sonat a les 8, ja que volíem aprofitar el màxim possible, tot i que jo ja portava més d’una hora amb els ulls ben oberts. Quan soc fora de casa, és igual si a NY, Madrid o la Costa Brava, dormo molt menys que l’habitual, crec que és per l’emoció.

Una dutxa i al lio! Però primer, esmorzar! A la porta ens havíen deixat un croissant amb un suquet, un detallet que no esperàvem, però hem decidit guardar-ho per berenar. Madrid és tan guai que tinc un fotimé de llocs per anar a esmorzar en ment però l’Aleix no havia anat mai a Cereals Hunter Café i per mi és una parada obligatòria.





La veritat és que hi ha tanta varietat que costa decidir. Finalment, l’Aleix s’ha demanat un bol d’oreo amb llet de vaca i jo els Lucky Charms amb tooping de kitkat i llet d’avena. Per la propera vegada en tinc uns fixadíssims, cereals de french toast 😍 Ens hem demanat el bol mitjà i ens ha sortit per uns 4€ per persona. 





Hem preferit fer el checkout a primera hora i no a les 12 ja que tornar al hotel ens trencava el matí. Així que havent tornat la targeta del hotel, hem començat passeig, primera parada el temple de Debod. L’efecte mirall de l’aigua em sembla preciós.



Següent parada: Jardines de Sabatini i Palacio Real. 







Passejant, passejant hem acabat a la Plaza Mayor on hem fet una relaxing cup of cafe con leche que ens ha sentat de meravella.



Hem continuat el nostre itinerari per Sol i per la Gran Via, hem entrat a mirar algunes botigues fins que se’ns ha fet l’hora de dinar. Hem anat a dinar a un lloc molt xulo, el Zombie Bar, on hem fet un menú boníssim per 11€.







El menjar estava boníssim però el que més m’ha matat és que el cambrer era clavadet a Luke Cage 😍 i que ens han portat el compte dins de la caixa d’un cassette VHS de la peli d’ET😍







Desprès de dinar, hem anat cap a Atocha per posar final a la nostra escapadeta a Madrid! Ha sigut genial! Com sempre, Madrid mai decepciona... Soc a l’AVE i ja tinc ganes de tornar-hi... 😱





Bé, no ho vull dir massa fort, però si tot va bé, al març tornaré a relatar una nova aventureta! Gràcies per llegir-me 😘


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Londres. Dia 2: Notting Hill, Covent Garden i Highbury!

Organitzció i pressupost viatge a Nova York (octubre 2017)

Blog d'una somiatruites